سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید و قیمت بهترین لنت ترمز

قیمت خرید لنت ترمز

در زمینه خرید و قیمت بهترین لنت ترمز توصیه می کنیم از وب سایت های معتبری همچون پژمان پارت خرید نمایید. معتبرترین مرکز خرید لنت ترمز در تهران بدون شک مجموعه پژمان پارت می باشد. با مشاهده لیست قیمت این فروشگاه لنت ترمز قادر هستید قیمت ها را مقایسه و با اطمینان خاطر خرید خود را برای انواع خودرو اعم از پژو 405، رانا، هایما، پژو 207، سمند، رانا پلاس، پژو پارس انجام دهید.

خرید لنت ترمز را می توان یکی از مهم ترین کارها در زمینه خرید قطعات خودرو به حساب آورد. گفتنی است که کیفیت بالای این محصول را در حین خرید اینترنتی لنت ترمز مورد توجه قرار دهید به این دلیل که عملکرد خوب و رانندگی ایمنی را در کلیه شرایط آب و هوایی برای شما فراهم می کند.

یکی دیگر از دلایلی که لنت ترمز جزو قطعات بسیار مهم‌ یک اتومبیل به حساب می آید آن است که بر سلامت سرنشینان به شکل مستقیم تاثیر می گذارد. پدال ترمز در حقیقت همان نیروی بازدارنده حرکت اتومبیل می باشد و جزو قطعات مصرفی است.

با گذشت زمان و کارکرد اتومبیل و تمام شدن لنت، دیسک ‌ها درگیر شده و اصطکاک ایجاد شده موجب به وجود آمدن خطرات مالی و جانی زیادی برای راننده و سرنشینان خودرو می شود. در حال حاضر لنت‌ سرامیکی دارای طول عمر بالا می باشد که این امر بر کارکرد خودرو اثر مستقیم دارد.

راهنمای خرید لنت ترمز

اگر بخواهیم دسته بندی این محصول را با توجه به مواد تشکیل دهنده آن بیان کنیم باید بگوییم که در انواع زیر موجود هستند:

لنت در نوع نیمه فلزی:

لنت ترمز در نوع نیمه فلزی از مس ساخته شده که موجب بالا رفتن قدرت ترمز و انتقال سریع حرارت می شود.

لنت در نوع فلزی:

الیاف فلزی جهت ساخت این مدل لنت ترمز استفاده شده است که باعث می شود تا از عملکرد فنی بالایی برخوردار باشد اما کمی صدا تولید می‌ کننند.

لنت در نوع ترمز سرامیکی:

به منظور ساخت این نوع لنت ترمز از موادی همچون خاک رس و رشته ‌های مس به کار گرفته می شود. گفتنی است که این مدل لنت ترمز دیر ساییده شده و وزن سبکی دارند.

لنت ارگانیک:

در مورد قیمت و خرید انواع لنت ترمز خودرو باید بگوییم که لنت ارگانیک یکی از بهترین گزینه هاست. همان گونه که از نام این محصول پیدا است مواد ارگانیکی که سازگار با محیط زیست هستند، در این محصول استفاده شده است.